Ariana dla WS | Blogger | X X

środa, 11 listopada 2015

Blue












GALERIA



Loki chciał sprezentować mi coś wyjątkowego z okazji zaręczyn. Szukał tak długo, że Blue stał się bardzo spóźnionym prezentem, ale było warto. Nikt nie jest w stanie wyobrazić sobie mojego zdziwienia, kiedy zobaczyłam mojego narzeczonego przed drzwiami z małym gepardziątkiem na rękach. Był on z hodowli gepardów posiadających bardzo rzadki gen, który sprawia, że wiele z ich cętek zamienia się w paski. Był całkowicie udomowiony, od razu pokochałam to maleństwo.
Blue zachowuje się jak pies, jest wierny, odważny, chodzi za mną jak cień i wydaje typowy dla gepardów "ćwierk", gdy tylko wychodzę z domu i nie biorę go ze sobą. Lubi długie spacery, najlepiej takie tuż za terenowym autem z 80 na liczniku. Rano wchodzi na moje łóżko i kładzie się tuż obok, dysząc mi mięsnym oddechem prosto w twarz... tak, to od razu stawia mnie na nogi a on nie rozumie, co zrobił złego. Uwielbia siadać tuż obok mnie na kanapie i oglądać filmy, a także stroszyć się, gdy tylko Loki próbuje spędzić ze mną czas. Z Blue staliśmy się nierozłączni, ostatnio nawet na miasto z nim jeżdżę, chodząc z nim na smyczy i szelkach, budzi nie małe zamieszanie wśród ludzi.



Imię: Blue
Płeć: Samiec
Rasa: Gepard królewki
Maść: Cętkowana
Matka: Soya
Rodzice matki: Siri x Ednu
Ojciec: Blizzard
Rodzice ojca: Belly x Vader
Data urodzenia: 12. 06. 2014 r.
Hodowca: Paula "Detalli" Ravenwood
Właściciel: Paula "Detalli" Ravenwood




Znaczenie imienia: Niebieski
Zdrobnienie imienia: Blue, Bee
Chip: Posiada
Paszport: Posiada
Kondycja: Bardzo dobra
Zdrowie: Celujące
Kontuzje: Nie
Przebyte choroby: Brak
Szczepienia: Tak, wszystkie
Odmiany: Brak
Własność: Winter Mist Sport Stud




Pokazy
Wystawy
Hodowla




Kocię (ojciec): 2 000 hrs

Kocię (matka): -



  1. Brak



  1. Brak




  1. Brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz