Ariana dla WS | Blogger | X X

sobota, 22 października 2016

Ebziebzie któreś

OGŁOSZENIA!

Sprzedaż potomków Jally'ego strasznie się przedłużyła. Problem polega na tym, że kompletnie nie mam czasu i powoli podpisuję konie. Mam do ogarniania szkołę, realne konie, realne zwierzaki i nie jest to najłatwiejsze. Ale spokojnie, konie pojawią się prawdopodobnie jutro z uzupełnionymi galeriami :)


Mam jeszcze jedno ogłoszenie. Na wixie powoli powstają zakładki naszych pupilków (zrobiłam jednego 2 tygodnie temu i juz nie miałam czasu...). W każdym razie tutaj łapcie nasze przyszłe zwierzaczki:
http://wintermistss.wixsite.com/stud-wm/kopia-sekcja-pokazowa

A tak będą wyglądały ich zakładki:
http://wintermistss.wixsite.com/stud-wm/kopia-aria-impresario

Bardzo proszę nie tykać tych owczarków szwajcarskich! Moje! XD
Tak więc mamy psy, koty, tygrysy, geparda, ligry i lisa. I BĘDZIE WIĘCEJ!
(nie mogę brać koni, biorę zwierzaki)

I to chyba na tyle, trzymajcie kciuki, żebym się zaczęła wyrabiać. Wyniki na RA z września też leżą i kwiczą o pomstę. Ale one akurat we wtorek i nowe zawody za październik.
Nie no, powoli nadrabiam zaległości po dwóch tygodniach niedyspozycji w szkole (hehe, nóż). Daję radę!

1 komentarz:

  1. MIGHT ARABIANS POWRACA!
    Tak właśnie tak, znana wam dobrze hodowli koni czystej krwi arabskiej powraca. Z tej okazji pragnę zaprosić Cię na licytację 15 wspaniałych koni czystej krwi arabskiej. Prawdziwe perełki, które mogą trafić w Twoje ręce, nie czekaj i zajrzyj! www.mightarabians.blogspot.com
    Pozdrawiam Domcia

    OdpowiedzUsuń