Ariana dla WS | Blogger | X X

czwartek, 20 kwietnia 2017

Ebziebzie informacyjne 20. 04.

Klinika crossowa już bardzo bardzo bardzo niedługo będzie dostępna. Jak wiecie, lub nie wiecie, mam matury i mój czas jest ograniczony, ale spinam tyłek tak, żeby zrobić wszystko co obiecałam.

Z tego też powodu, że mam matury, nie miałam czasu przenieść moich zaklepanych JAKIŚ CZAS TEMU wyścigówek na nową stronę zaklepywania. Zanim jednak powstała nowa strona zaklepywania, przedłużyłam im daty aktualności zaklepania i pilnowałam, żeby były przedłużane. Także moje branie tych koni do siebie jest CAŁY CZAS aktualne. Ba, nawet pojawiały się w postaw zapowiadających na tej stronie, także wiedzie, żeby nie było, to jest AKTUALNE. Gdy skończy im się termin na starym zaklepywaniu, a ja jeszcze ich nie wstawie (ach matury matury...) to wtedy przeniose na nową stroną. Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam to. (W komentarzach na starym zaklepywaniu jest udokumentowane i ich zaklepanie, i przedłużanie im terminów ;D).

A i przy okazji przygarnę do siebie takiego pięknego konika, a jego imię brzmieć będzie Eren.










Kilka zdjęć bo nie mogłam zdecydować się na jedno. Jest taki piękny <3

1 komentarz:

  1. http://summer-berry-stable.blogspot.com/
    Spontaniczne zawody crossowe, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń