Ariana dla WS | Blogger | X X

środa, 18 listopada 2015

Charlie












GALERIA



Zawsze uwielbiałam co dzikie i wyjątkowe, a odkąd dostałam małe kociątko geparda, pokochałam jeszcze bardziej. Miesiąc po tym, jak dostałam Blue, stwierdziłam, że muszę mieć jeszcze jednego kociaka, ale nie takiego zwykłego. Poszukiwanie idealnego pupilka rozpoczęłam tak, że po nocach nie spałam szukając kolejnych telefonów i maili. I w końcu znalazłam hodowlę tygrysów bengalskich rzadkiej odmiany golden tabby, całkowicie udomowionych. Skontaktowałam się z nimi i na drugi dzień jechałam już zobaczyć możliwe do kupienia kociątka. Jedno od razu podbiło moje serce, gdy próbując skoczyć... uderzyło się w głowę o gałąź. Tak, ten spektakularny sposób sprawił, że nie mogłam wziąć żadnego innego kotka, tylko tego ślicznego złotego z błękitną wstążeczką. Po podpisaniu odpowiednich dokumentów zabrałam maleństwo do siebie.
Charlie i Blue wychowywali się razem, ale nie wyrośli na to samo. Blue stwierdził, że duszą jest psem, natomiast Charlie poszedł bardziej stroną kota, bardzo niesfornego, niezdarnego kotka, który najpierw trochę połazi, a potem pójdzie się pomiziać bo ma taką ochotę. Potrafi nieźle wystraszyć naszych gości, co dzielnie robi razem z Blue, ale każdy stały pracownik czy jeździec wie, że to misiaki jakich mało.
Charlie kocha pływać, na swoim wybiegu, na którym jest zamykany pod moją nieobecność, ma ogromny basen, w którym razem się bawimy. Ale jak ma taki kaprys to wejdzie do mojego basenu i tam będzie siedzieć. Lubi wypady na plażę i zabawy w podskocz jak najwyżej czy złap pod wodą. Oprócz tego chętnie wyleguje się na słońcu, gdy ktoś inny go głaszcze. Lubi kłaść się na moich kolanach, kompletnie nie zdając sobie sprawy ze swojej wagi. Jak przyśnie mi się podczas dnia wejdzie do mojego łóżka, położy się na moich nogach lub zacznie mruczeć w twarz. W przeciwieństwie do Blue nie przeszkadza mu, jak spędzam czas z Lokim, zresztą, ten kociak bardzo go lubi. Khaleah też z wielkim uśmiechem na twarzy bawi się z Charliem i nie boi się go ani trochę.



Imię: Charlie
Płeć: Samiec
Rasa: Tygrys bengalski
Maść: Golden tabby
Matka: Charley
Rodzice matki: Chinni x Lonley
Ojciec: Whithy
Rodzice ojca: White x Tobby
Data urodzenia: 08. 09. 2014 r.
Hodowca: Paula "Detalli" Ravenwood
Właściciel: Paula "Detalli" Ravenwood




Znaczenie imienia: ------
Zdrobnienie imienia: Charlie, Riri
Chip: Posiada
Paszport: Posiada
Kondycja: Bardzo dobra
Zdrowie: Celujące
Kontuzje: Nie
Przebyte choroby: Brak
Szczepienia: Tak, wszystkie
Odmiany: Brak
Własność: Winter Mist Sport Stud




Pokazy
Wystawy
Hodowla




Kocię (ojciec): 2 000 hrs

Kocię (matka): -



  1. Brak



  1. Brak




  1. Brak

1 komentarz:

  1. http://sunsetstable.blogspot.com/2015/11/zaczynamy.html Zapraszam serdecznie na otwarcie Sunset Stable i zawody z tej okazji.

    Lilian

    OdpowiedzUsuń